money makes the world go round

Idag skulle jag nog egentligen inte gått ur min säng. . Men det gjorde jag. Var i skolan kl 8 istället för tio i tio som vi egentligen börjar, bara för att rulla permanent. Rullade och fixade i 45 minuter sen höll jag på att svimma. Fyy! Så jag bestämde mig för att åka hem. Väl hemma gick jag och la mig och det som bara skulle bli två timmar blev fyra.

Sen märkte jag att mammas cykel var borta och ingen vet var den är, den är förmodligen stulen. Jag lånade systers cykel och cyklade till mormor för att äta och plugga lite. Men det ända mormor gjorde var att tjata om cykelhelvetet. Hon är expert på att ställa sjuka frågor hela tiden , om och om igen. Hade hon inte varit min mormor så hade jag skrikit åt henne att hålla käften. Men så kom min morbror tillslut , då är hon ofta lite tystare. Sen började det  vanliga tjatet om att jag kostar så mycket pengar hela tiden och hur mycket mamma får jobba för oss. Då var det bara; skjut dig! 

När det blev för mycket ringde jag A igen. Jag vet inte , men det känns altid bättre om jag får prata med honom. All ilska försvinner typ, eller han får höra när jag är arg, dock ej på honom. Förlåt !

Sång sång sång! I anderslöv, mamma hämtade mig hos mormor och var sur från början , eller "trött" som hon alltid säger.  Sången gick bra och blabla! Jag körde hem och vi diskuterade dig, det gjorde inte min dag positivare. Kommer hem och kommer på att cykeln står hos mormor och jag måste städa på IP.

Nej , jag orkar inte mer nu. Är på världens sämsta humör och då börjar mamma tjata om att jag måste ta ansvar för bla bla bla bla!  Jag brukar lyssna på min mamma och jag har respekt för henne men då sa jag bara ; "skit i det" . Slängde igen dörren och skrek " Jag hör inte "

Dessutom måste jag plugga satan för jag har prov om Håret och huden imorgon och jag har knappt tittat på det.

Dagar som denna vill jag bara finnas till i din famn !  Men det är så man är som mest upptagen med livet.

Andas och tänk på något bra ,  AU REVOIR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0