"..tills jag typ dog"

" Alltså hade jag varit henne hade jag typ bara åkt runt hela världen och festat tills jag typ dog "  
                                                                                                                                     Carolina Gynning

Trevlig dag idag. Fönade 3 dockor och stannade sedan kvar i skolan för lite permanent rullning, underbart. Var tvungen att gå lite tidigare än planerat så jag fick strosa runt i Trellehåla en stund för att fördriva tiden, min träning började ju inte förän halv 7. Tog bussen 10 över 6 och tränade Streetdance till halv 8. Måste bara berömma min tränare J.M. Hon är otroligt duktig.

Imorgon ska jag faktiskt ta en spruta och jag grundligt hatar saker som gör fysiskt ont. Mamma måste följa med och hålla handen såklart. Sen ska jag köra till skolan, övningsköra alltså. Mycket kul. Så vid 10 är dagen igång som vilken annan dag som helst. Fast jag ser fram emot idrotten då vi ska ha Kvinnosjälvförsvar del 2. Askul!

Jag behöver bara stå ut en dag till innan A kommer hem och två dagar tills jag får träffa honom. Jag saknar honom!

Avslutningsvis;
Man kommer alltid längst med ett leende på läpparna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0