you're pretty messed up too

jag har en ny dator och jag är kär.

imorgon imorgon bär det av tillskolan igen, ångest. Men det är ju snart sommarlov så man får väl stå ut.
Om ni vill veta så är det, idag, 17 dagar kvar tills jag, Sofia, fyller 18 år.

Jag har ägnat mig åt att måla lite lister som jag ska använda till min nya spegel. Jag har varit ochfikat hos mormor med hanna. Jag har även varit duktig och pluggat teori till körkortet. En vit kamel till SSSofia.  Snart kommer N, F och E, vi ska kolla Step upp to the streets. Myyyys!

Förresten, jag älskar spotify !

You left me unknown..

Dagens citat ; ?

Dagens låt ; Kids - MGMT



Sooooooooo looooooooong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0