heart of glass

Dödstrött , ska nog vila en stund. Kom precis hem från jobb, slutade två idag , riktigt härligt.
Ikväll bär det av till malmö med J, det blir bio och sånt, förmodligen the Spirit. Det ska bli så mysigt.
Imorgon är det inget jobb, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, förutom att träna, första träningen sen
mitten på december.

Jag förstår inte , jag önskar ni vore killar.

förövrigt måste jag sluta äta godis
förövrigt måste jag ha mer koll på saker
förövrigt skulle jag vilja slå dig

dagens låt; Geraldine - Glasvegas
dagens citat; Vi dömer oss själva genom vad vi tror att vi är kapabla att utföra, medan andra dömer oss genom saker vi redan har gjort

Förresten, tack för igår :)

MAKE WAR NOT LOVE!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0