..If you play by the rules

Länge sen min blogg blev uppdaterad, en viss Sofia har haft hyfsat mycket annat att göra. Jag har precis ätit och ska snart träna. Det är så fruktansvärt skönt att träna, man lämnar hela världen utanför i 135 minuter.

Snart är det helg igen .. eller det är måndag , men ändå.  Jag vill egentligen bara skita i skolan, har aldrig tyckt såhär illa om skolan innan. Men vad gör man!

Se på mig jag
står här framför dig
det som händer nu känns som magi
rör vid mig
låt hjärtat stilla sig
i all oändlighet


Dagens låt; The Definition - Brandy
Dagens citat; " Om ensam är stark, då är jag fan hellre svag"
                                                                         Emil Jensen



Tack och Adjö !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är snart sommarlov, snuttan!



Puss puss!

2009-03-17 @ 20:19:14
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0