Grisvaccin

Jaha, då var man vaccinerad mot att dö som gris ?
Ont i armen? Ja
Huvudvärk? Ja
Trötthet? Ja
Illamående? Ja

Härligt ? Nej

Det senaste dygnet har jag sovit 16 timmar, normalt ? Nej
Är fortfarande dödstrött. Men vad ska man göra. Vi litar blint på våra läkare och tar ett vaccin som vi inte vet något om. Blabla! Man kan lura människor till allt. 

Men vi får fan folk att sjunga, så akta er!

När jag vaknade vid halv 2 idag, körde jag till mormor för att aktivera mig lite. Jag orkade inte ligga kvar och kolla på mitt stökiga rum. Det var jätte mysigt, hon var stirrig för vaccinationen och pratade hela tiden. Sedan spelade vi kort en stund och sjävlklart matade hon mig också.

Jag trodde att jag mådde bättre än jag gjorde, så jag stack iväg till jobb, men det skulle jag inte. Nu mår jag piss, skit, värdelös. Hoppas att jag mår bättre imorgon, då är det salongen som gäller !

Imorgon kväll kommer Martin hem, kan inte beskriva min lycka!


Jag tror att jag ska städa mitt rum nu, är så illa tvungen, sen ska jag spela julsånger på pianot och drömma mig bort.


Jag älskar dig, glöm aldrig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0