You make it all worth it in the end

Min helg har bestått till stor del av One Tree Hill säsong 6. Det är farligt .. jag hamnar i en annan värld, gör allt för att få se mer. Precis som med Twilight.

Jag undrar varför man drömmer sig bort i andras liv. Mitt liv är toppen, det är väl inte som jag omedvetet gnäller? Det hoppas jag inte iallafall.

Igår åt jag alldeles för många vaniljdrömmar så det fick bli träning idag. Klapp på axeln, verkligen!

Denna veckan har varit bra.. efter tisdags dock. Nästa vecka har vi nästan inga läxor heller och till helgen kommer syskonen från Småland för att alla behöver klippa sig, säger dem. Men jag vet att de kommer för att de älskar sin lillasyster. Det är jag som värdesätter era liv. Vad skulle ni gjort utan mina fyllesamtal om Emil i Lönneberga och Göteborg? Haha, ni älskar mig!  Jag får spendera min lördag med en liten dammtuss, filips hund Tindra, så jag ska väl också klara mig. 

Nya tag imorgon. Ska vara i skolan lite tidigare än ordinarie tid, som vanligt?, för att planera projektarbetsrapporten, WIIHOO. Den som vi sett framemot så länge. Jag har iallafall varit hyfsat duktig med min mat denna vecka. Nästa ska bli bättre. 

Nu ikväll, efter jag fått min dagliga dos av OTH, satte jag mig vid datorn och satte på "To be with you - Mr. Big". Nostalgi.. Jag gick in på Lunarstorm  (jag vet, skjut mig) och läste igenom mina dagboksinlägg som jag skrivit under min tid som högstadieelev. Gud vad jag saknar det! 

Här kommer ett inlägg om hur min dåvarande bästa vän var bäst.  

m,

Tis 18 okt 2005 18:42

Övrigt, 20 läsare totalt

ELINCLARACERVIN !

det finns inga ord för hur mkt jag älskar dig !

det är du som kommer finnas mitt hjärta hela livet, genom eld och vatten,

& genom livet svåraste hinder så ska jag vara här för dig..

 

Maja- du vet att du alltid, även om du bara gråter, bara skrattar eller bara mår dåligt, så kan du alltid ringa till mig ,för jag är här för dig dag och natt, varje sekund, varje minut av ditt liv.

 

Om ngn frågar mig vem som är min bästa vän så hade jag utan tvekan klart svarat

Majamajamajamajamajamajamajamajamajamajamaja.

 

Förklara för mig hur man kan vara så underbar som du,

när allt var skit med kärleken, vem var det inte som satt här & tröstade mig då ? du fick mig på gott humör igen, när jag bara mår allmänt dåligt vem är det då som jag vet alltid finns där som jag kan ringa och prata med ?

JOOO MAJA MAJA MAJA MAJA MAJA !

 

JAG ÄLSKAR DIG NÅGOT SÅ OTROLIGT MYCKET,

maja lämna mig aldrig ensam, för utan dig så är jag inget.

det är du som förgyller mina dagar med skratt!

 

 

"vad livet är skönt när man leker & busar

va härligt att ha en riktig vän,

men fast än man bråkar & gör något knasigt

så blir man alltid vänner igen.

när man skrattar så ska man va två för det e ju så

- ; det är du och jag, "

 

// Din tomte ! <3


Tur att jag kom på att jag var något utan Maja också eftersom vi inte är särskilt tighta nu. Tihi!

Nu ska jag sova. Skola 9.30 till 16.10 imorgon. Jippie!



Dagens låt; To be With You - Mr. Big
Dagens citat ; " the fire is blazing, give me amorous passion " Random ?

Goodnight Theodor, tomorrow I'll be a better person!

Kommentarer
Postat av: M,

(L)

2009-12-02 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0