Detta kommer blir olidligt

Söndag.. jag tycker inte om söndagar, så är det bara .
Jag har idag fulländat Michelles hårförlängning, vilket blev jättebra. Glömde dock ta bilder,  får haffa henne i skolan och tvinga henne vara med på bild.

Har även hämtat min bil hos Världens Bästa Morbror som har lagat den då den var lite ledsen och sjuk. MELOVES!

Nu har jag precis läst ur min bok och jag märkte att jag snart har läst halva.. Åh, jag vill aldrig att de ska ta slut. Jag trodde jag läst i 20 minuter vilket visade sig vara 2 och en halv timme. 

Jag var inne på Stephenie Meyers (författaren) hemsida och läste lite om böckerna. Hon måste skriva fler och hon måste publicera "Midnight Sun" ( Twilight utifrån Edwards perspektiv)

Jag är omänskligt besatt och jag vill aldrig sluta läsa. Det känns som att jag är kär, en obeskrivlig känsla. Varje gång jag kommer på mig med att jag är kär i en vampyr som endast existerar i en bok, önskar jag att jag aldrig börjat läsa böckerna. Detta kommer blir olidligt..


Detta kommer bli olidligt

Dagens låt; Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
Dagen citat; " Det kommer vara som att jag aldrig existerat"  Edward Cullen ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahhahhahahahhahhahhahah



PUSS PÅ DIG

2009-10-12 @ 19:23:17
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0