Han säger till mig att jag ska..

Nu sitter vi, jsg och Mimmi, hos min pappa med en tänd brasa och kollar på tv. Imorgon bär det av mot Spendrups träningscenter för en utbildning i Funktionell Träning. Det ska bli intressant.

Vi befinner oss i huvudstaden fram till söndag kväll, det ska bli myyyysigt.

Jsg har nu börjat läsa den tredje boken och jag är helt övertygad över att Edward vill ha mig. Han har bara fått för sig att jag heter Bella, haha. Han är så tramsig ibland. Jag känner att vi har kontakt, han pratar till mig, som att jag hör hans röst. Det tråkiga är att han inte finns på riktigt, alls. Han kommer aldrig att finnas.

Jag vill inte läsa mer för då tar det slut snabbare, men jag vill ändå läsa hela tiden. MY GOD!

Inatt går jag och lägger mig för att få läsa, imorgon går jag upp för att Edward säger till mig att jag ska.


Vi hörs, Godnatt Edward!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0