No more I could, I would, I should

Jag borde plugga
Jag borde städa upp på mitt rum
Jag borde träna mer
Jag borde planera , nuu
Jag borde sluta proppa i mig godis som att jag inte får mat hemma
Jag borde gå och lägga mig tidigare på kvällarna..

.. det bästa med detta är att det är jag själv som styr över det och kan därmed ändra det. 
Denna vecka är pest fram till torsdag efter klockan 11, då är det skriftliga gesällprovet över. Sedan är det bara glassigt. Fredag bär det av till mitt älsklingsställe , Sveriges huvudstad - STOCKHOLM. Där ska jag vara fram till torsdag då jag åker hem om för att packa om och ta rallybilen med tre frisörtjejer upp till Göteborg på träningsläger inför SM SM SM SM . Jooyyyride ! 

Tuffa tider, mycket att göra.. men alla vet att Sofia Eriksson gillar det starkt. Yeey ! 


Idag älskar jag mina vänner lite extra.. 

happy thoughts .. nu blir det studera mera!


förresten , en tant från telenor ringde mig idag, jag ska byta telefon och hennes förslag var en Sony Ericsson Aino. Någon som vet om den är bra ?



Kommentarer
Postat av: mimmi

det är det bästa, att det är bara en själv som kan ändra på saker och ting. Fat ibland önskar jag att någon annan kunde göra det åt mig haha!



Då är du inte hemma för rutinträning på sportlovet :( Man du kommer ha jäkligt kul ändå läser jag! :)

2010-02-17 @ 13:21:22
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: frida törnklev

mobilen är nog inte så mycket värd priset som är över tre tusen men om du får den för mindre än 2500 så är det nog en brais

2010-03-10 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0