Appreciate, peace and love


Jag känner för att uppskatta livet lite.
För just nu känner jag mig som på bilden

Min träning är min tid, min träning är mitt liv. Jag älskar de jag tränar med, helt otroliga människor. När jag tränar försvinner allt, det är jag och träningen, inget annat, i hallen är jag fri. Allt dåligt lämnar jag utanför dörren innan jag stiger in i värmen och himlen. Det är ni, mina träningskompisar, som gör att jag brinner för sporten och att jag längtar efter träning - nu, imorgon och alltid. Ni gör min träning till den bästa.
Utan er hade mitt liv inte varit vad det är - UNDERBART! 

Skolan där jag går har verkligen sina brister, den har nästan bara brister, men jag får träffa änglarna himlen saknar varje dag. Det är ni som gör det värt att gå upp varje seg morgon. Ni gör skolan till en plats jag vill vara. De kallar oss trion och HELL YEAH, WE ARE! Om någon påstår att man måste vara ganska lika för att vara nära kompisar - säger jag BULLSHIT! Vi är tre helt olika personligheter, själar, åsikter, tankar och livsstilar men fan vad vi klarar det bra ändå.
Utan er, hemköps kaffe och Completas gräddersättning hade mitt liv inte varit vad det är - UNDERBART !

Jag tänkte skriva fritid, men det har jag nästan ingen. Men de gånger jag får tid över.. Mina vänner, mina syskon, min familj. Det är ni som sätter guldkant på mitt liv, jag önskar mig inget annat än er. Jag är obeskrivligt glad över att ni är i mitt liv och att jag får vara i era.
Utan er hade mitt liv inte varit vad det är - UNDERBART!

Jag är oövervinnerlig när jag står med er. Glöm aldrig att ni är mina ljus i natten. Ni gör de dåliga dagarna bra och de bra dagarna bättre. Tillägnar er alla en dikt, läs och ta åt er.

Om du tappar modet och faller ner på knä
Kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig


Du har förtrollat hela min värld, jag tänker på dig hela tiden. Jag vet att vi pratar mycket, men du är så långt bort. Det är jobbigt, otroligt jobbigt. Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista som flyger genom mitt huvud innan jag faller i sömn varje kväll.

Even if you are a million miles away
I can still feel you in my bed
Near me, touch me, feel me
Even at the bottom at the sea
I can still hear you in my head
Telling me, touch me, feel me
Tonight, I hope a find a way
to make it without you


Goodnight Theodor, tomorrow I'll be a better person!

Kommentarer
Postat av: mimmi

du är en riktig filosof och poet du Sofia :) Men det stämmer så fint det du skriver! Nu blir ajg sugen på studenten och TRÄNING!

2010-01-28 @ 22:46:32
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

you are fucking great and impossible not to love, jag vill inte ha studenten, jag vill inte splittras, jag vill vara med er! <3<3<3<3<3

2010-01-28 @ 22:59:58
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du är obeskrivlig <3

2010-01-29 @ 07:49:44
Postat av: a ♥

fin blogg.

följa varandra med bloglovin? ;'>

2010-01-29 @ 07:59:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0