Lycka

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar min träning. Jag lever för min träning.
Det är svårt att förklara känslan av att vara tillbaka efter ett uppehåll på 4 veckor. Det är lycka att hoppa och studsa igen. Det var precis som att jag behövde 4 veckors uppehåll för vid min come back klarade jag två svårigheter jag inte klarat innan. YOU GO GIRL!

För att inte prata om mina gymnaster, som de har utvecklats och utvecklas mer och mer. Jag är så glad att jag har fått så bra kontakt med dem. Hoppas att ni fortsätter! Puss på er!

Projektredovisningen är över, svårt att förstå. Tiden har gått så otroligt fort, men jag är så ofantligt glad över att det är över.. nästan. En projektrapport ska in, men det ska vi nog klara efter allt detta. Jag har lärt mig jättemycket under projektarbete, tillexempel att vara diciplinerad.

Kajsa och Nathalie.. åh, vad skulle jag gjort utan er? Ni är lycka för mig. Det går inte en dag utan skrattkramper och diagnoser av hår. Ni är precis allt jag önskar mig, äkta vänner. Under dessa två snart tre har vi väl haft våra ups and downs. Men jag ser det som ett nödvändigt stopp på vägen för att kunna hitta rätt. Jag mår oersättligt bra med er och tanken på att vi kommer bo långt ifrån varandra svider i mitt hjärta. 
Ni är nu och föralltid mina hjärtegull !


Jag har nu gett upp hoppet om att kakor och choklad ska lösa mina problem. Resultatet är att man tillslut bara känner sig sämre. Jag har nu börjat mitt nya liv, träningen är igång igen, kakorna är bortflugna och chokladen , den är svår, men den är delvis borta. Idag på träningen berättade jag att jag tänkte föra en blogg/logg om min väg till ett hälsosammare liv. Den ska ha rubriken " Min väg från bumbinbjörn till myra"


Nu är det slut med negativa tankar, nedvärderande tankar om andra och mig själv. Detta är en nystart, det känns bra. Jag är bra !


Jag behöver dig
Du behöver mig
Du älskar mig
Jag älskar mig

Du får mina dagar att bli bättre  Du är med mig överallt
Du gör mitt liv lättare
Du är med mig överallt
Låt det aldrig ta slut

Kommentarer
Postat av: Kajsa

härligt sofia!!



du är också mitt hjärtegull <3

2009-11-26 @ 08:34:19
Postat av: Nathalie

det behövs inga ord, hjärtegull <3

2009-11-26 @ 19:43:53
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: mimmi

FAN vad bra allt låter :D Det ska bli skit kul med svårighetstävlingar, uppvisningar och julfest :D



<3

2009-11-27 @ 15:10:18
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0