I might need you to hold me tonight

Jag minns när du höll om mig och tittade in i mina ögon.
Jag hade en vit stor kofta, svarta tigths och en grå mössa.
Du sa " Vad söt du är idag, jag älskar dig"
Du menade det
Det var länge sen
Jag kanske behöver dig ikväll
Jag kanske behöver din famn
Jag kanske behöver höra dig säga att allt kommer bli bra

Idag släpptes One Tree Hill säsong 6
och den står redan hemma hos mig.
Jag ser fram emot tävlingarna

Men nu ska jag och min trötta kropp sova
Förresten , jag och min kropp har ätit jättebra denna veckan.
3 Vita kameler

Dagens låt; Hold me - Savage Garden
Dagens citat; " Alexander kyckling är mästare på cykling.."

Goodnight Theodor, I'll be a better person tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0