Alla hjärtans dag

Överskattat men gulligt..

Torsdagen den 14 februari. Jag har varit hemma från skolan idag. Halsont, huvudvärk och äckelförkylning. Jag har trots mitt tillstånd rullat ett permanent huvud, städat båda toaletterna, städat mitt rum som fan och varit ute och gått. Jag mår faktiskt mycket bättre nu.

Imorgon börjar jag 8.10 och slutar 11.40, skööönt. Sen är det lov. Efter jag har slutat ska jag hem till A och träffa honom eftersom han har varit i Berlin i 4 dagar nu och jag saknar honom.

Imorgon kväll är det tjejmiddag hon Madde, ett litet reunion party. Det blir det "gamla" gänget, riktigt fett. och herregud vad jag har saknat dom! 


Dagens ordspråk;
En människa glömmer kanske sakerna du sa , men aldrig hur du fick dem att känna sig.  

SKRUVA TILLBAKA TIDEN, JAG SAKNAR ER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0