Bow chicawowow chicawowow..

.. tell her she completes you.

När de gör filmen om mitt liv lär det bli en komedi

Har precis kollat färdigt på " Alvin and the Chipmunks" faktiskt jävligt rolig film. Jag vill ha en egen Theodor, my love. Filmen sågs med Madde och Hanne, vääldigt trevligt. Annars är jag rättså sjuk; ont i huvudet, trött, ont i öronen och ögonen, överlag skit slö. Ändå väntar jobbet vid halv 8 imorgon. Det första man hör är 25 hundar, stora som små, som idiotskäller. Skallebank. Men jag älskar mitt jobb så jag ska inte klaga.

Nu sitter jag i rätt obekväma kläder och funderar på om jag ska sätta igång en film eller bara borsta tänderna och dö. Det lutar mer mot det sistnämnda. Hur som helst vill jag att du ska vara här för jag vill mysa med dig och jag vill säga förlåt. Förlåt för att jag inte kan vara den jag vill vara..

Du är i allafall något av det bästa jag har och när jag hör din röst känner jag lycka. Du är allt jag någonsin önskat mig.

I've made up my mind. Min säng fryser och jag tror bestämt att jag måste iväg och värma den. Ja , jag ska hälsa !


Goodnight Theodor , I'll be a better person tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0