If you can handle it, undress me

Jag skulle inte gått upp i morse. Vaknade och kunde knappt röra mig, träningsvärk, träningsvärk.  Jag kom fram till dörren och sen kom trappan. Den fruktade trappan, där jag kom halvvägs sedan satte jag mig och "kasade" ner. Som när man var liten. För att tillkänna är det mina lår jag har svinont i.

Jag klarade mig igenom förmiddagen och efter lunchen fick jag sitta i receptionen i skolan på kundmottagningen, hyfsat drygt. Från 2-4. När vi slutade halv 5 så ösregnade det SÅKLART.

Väl hemma skulle jag skriva ut några noter, MEN skrivar helvetet fungerar inte. Nähä, men fuck it. SÅ jag åt lite, sen kändes det bättre. Mat mat mat, sen bar det av till träningen. Den gick förövrigt pissdåligt. Kommer inte ihåg ett piss av dansen, fint.

Idag hade jag bara velat vara Nalle Puh, liten melankolisk björn som bara tänker på håning.

Dagens citat: "Tänk, tänk, tänk"   - Nalle Puh
Dagens låt: Hope for the hopeless - A fine Frenzy

GLÖM OCH DRÖM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0