I'm here, so please explain!

Lördag, 7.30, Övre, bar det av not Göteborg/Älvängen. Jag skulle följa med som hjälptränare/coach på en Aerobics gymnastics tävling, Cupen del 3.  Bilresan var mysig, lite sömn varvat med konversationer. Jag åkte med M och M. Väl framme så var det bara att börja med allas hår. En efter en, det var jätteroligt. Sen blev alla tävlande jätteupptagna med uppvärmning och annat tråkigt och när tävlingen satte igång stod jag bakom filmkameran och filmade. Det var roligt att se, för alla hade så olika rutiner.

Efter allt ståhej så skulle vi äta och varför inte på Mc Donalds, härligt. Vi hade skitkul och M tog priset i kassan när hon skulle beställa. Hahaha, jag höll på att dö!

In i bilen igen och sen släppte M utanför Halmstad där min mamma hämtade mig. Sen sov vi på ett place där över natten. Vid 11 dagen efter bar det av in mot centrala Halmstad där jag, G och J skulle ta tågt till Småland för att hälsa på en del av syskonen. Jag skulle mest leka frisör med alla, men det var roligt.

Igår var vi på A6, ett shoppingcenter i Jönköping, och jag hittade många fina saker på Carlings. Hahahahahaha!
och idag åkte vi från Skillingaryd vid halv 10 och var inte i stockholm förän 5. Jag älskar SJ. Fuckit!

Nu sitter jag i stockholm och fick reda på att jag och familjen ska gå och se Jonas Gardell på torsdag, riktigt härligt. och nu precis ropade dom och sa att jag skulle gå ner och äta glass. Det är bäst att obey order!

Dagens låt:  Leave right now - Will young
Dagens citat:  "Ingen dör oskuld - Livet knullar alla"     Emma


MEN DÅ FÅR NI HA DET BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0