MAKE ME UP

Hopp hopp, praktik idag vilket var lika kul som vanligt. Jag klippte min lillebror och S. Förresten har S jättefin färg på håret nu. Dagen gick fort och min träning kunde jag inte gå på eftersom jag har varit sjuk, too bad. Så det bar hemåt och permanent teorin flög upp i händerna på mig. Den gick som ett rinnande vatten och det känns skönt.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska kalla på min alldeles egna hund(i 4 dagar till) och tvinga ut honom en runda. Hmm.. Ja , det ska jag.

Adios Amigos !

Dagens citat: " A professional writer is an amateur who didn't quit"   -Richard Bach
Dagens låt: "Don't give up, you are loved - Josh Groban" 

Kommentarer
Postat av: Nathalie i egen hög person

Vad skönt att du låter mycket gladare nu, gumman! Ses imorgon, pouss <3

2008-09-25 @ 23:32:07
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0