Cuts so deep, hits your soul

Lite sjuk fredagskväll, men trevlig, haha. Imorgon blire jobb och på kvällen lite ferre.
Hade varit skönt att sova lite längre imorgon , men vad gör man inte..

Dagens citat; "Det är ganska svårt att komma i den ställningen"
                                                                                   Anonym
Dagens låt ; Mmm - Laura Izibor

förövrigt hittade jag min iPod idag, den har jag varit av med i 3 veckor, ca.
förövrigt borde jag jogga imorgon
förövrigt skulle jag vilja ha dig här. .
förövrigt skulle jag behöva äta mindre
förövrigt är det 34 skoldagar kvar tills det är sommarluuuv
förövrigt ska jag upp om 5 timmar, så ..



Bon nuit, hälsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0