Jag önskar mig en julklapp i guld

Herregud vilken helg det har varit.. eller hela förra veckan. Träning ca 3 timmar varje dag, fredag paus, lördag uppvisning på Bellevuestadion vid 10. Direkt tillbaka till Trelleborg för att äta lite lunch. Klockan 1 skulle vi samlas på Lillevång för tävlingsgenomgång. Klockan 2 började tävlingen och sen var prisutdelningen vid halv 4. Det gick väldigt bra för de flesta. Jag placerade mig på förstaplats! Tihi, oväntat men jätteroligt.

Igår var det uppvisning på Söderslättshallen och det vad samling 9 på morgonen och slut vid 3. Sedan hann  jag precis hem om och duscha för att sedan vara på Lillevång vid halv 5 igen. Föreningens julfest, som var slut vid 9 men jag skulle ha med mig Mimmi hem och hon var tvungen att stanna kvar och städa så vi var inte därifrån förän 10 över 10.

Jag är helt slut.

Men nu är det sista rycket. Nu är skolan snart slut. Nu har jag bara ett skitstort arbete, en projektrapport och två prov kvar, sen ska jag andas ut. Sen ska jag till pappa, JIPPIE !

Jag börjar egentligen tjugo i två idag, men ska träffa projektgruppen halv 1. Nu äter jag frukost och ska snart skriva i min loggbok och fixa lite.

Dagens citat; " En ensam är stark är jag fan hellre svag"     Emil
Dagens låt; Velkommen til Medina - Medina


Tack och adjö !


Kommentarer
Postat av: Nathalie

- Snälla tomten, kan jag inte få en kram av Sofia i julklapp?

2009-12-15 @ 00:34:24
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Sofia

tomten, nathalie tycker oftas inte om att kramas ! !

2009-12-15 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0