mina vänner ställer upp ? mina vänner ställ er upp!

" Det är du och jag min vän
Vi behöver inget guld så länge vi har varandra
Vi sviker inte varandra och ställer alltid upp
När ovädret mullrar, när alla andra sviker,
när allt rasar samman, då har vi varandra
Du kan gråta ut på min axel och jag på din
Så länge du är min vän är jag inte rädd
och vågar möta faran
Min vän du är en del av mitt hjärta och kommer alltid att vara
Tillsammans ska vi färdas sida vid sidalängs vägen
Vi skrattar tillsammans, vi gråter tillsammans
För det vi har tillsammans är det bästa som finns på denna jord
Det vi delar kan inte värderas i begrepp som tid och pengar
Vi är äkta vänner, min vän. Jag älskar dig Sofia Eriksson"


Min vän, du är en del av mitt hjärta och kommer alltid att vara..



Ni vet att ni har krossat mitt hjärta, hoppas det känns bra.

Dagens citat ; "Gee miigg theeee!"
Dagens låt ; 6an feat. Freij och Supreme - Timbuktu

Kommentarer
Postat av: Natali

<3

2009-01-18 @ 17:38:03
Postat av: majs

Nostalgi min vän <3<3<3

2009-01-19 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0