Welcome ladies and gentlemen!

jag satt nere i vardagsrummet igår och tänkte på hur malplacerad vår gran är. Det har inte varit någon riktig jul i år, det känns fel. Det var oktober-väder på julafton, först nu börjar det bli kallt but it's still berg och dahlbanevädet, kul. Tinar, fryser, tinar, fryser, tinar, fryser. Jag lovar att någon kommer halka och slå ihjäl sig snart.
 
annars .. ja annars var jag och B på bio igår, det var sjukt kul. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en film innan.  "Yes man" Jag tror också att det handlar mycket om att när en hel biosalong med ca 250 personer asgarvar så kan man inte hålla sig. Det är liksom the whole feeling, man rycks med.

annars.. ja annars har vi haft gäster ikväll vilket var trevligt. Det var en bebis här som älskade mig, wiie. Nu ska jag nog gå ner och vara lite social ett tag igen och sedan väntar förmodligen ett trevligt telefonsamtal.

förövrigt är det nästan exakt 4 månader tills jag är 18, tack tack !
förövrigt känner jag en riktigt snygg människa
förövrigt vill jag tacka bp än en gång för gårkvällen, det behövde jag
förövrigt önskar jag ofta att jag var en kille, vill ni veta varför?
förövrigt borde jag träna

förövrigt vill jag slå någon, någon som du?

dagens citat;  " Can I call you Car? "
dagens låt; World Spins Madly on - The Weepies


WELCOME TO 2009!
IT CAN ONLY GET BETTER!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill veta varför du vill vara kille.. ;)

2009-01-09 @ 10:48:21
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0