I'm terrified but I'm not leaving

 Ta mig härifrån

Jag vill inte vaara här
Inte nu
Imorgon går jag i skolan från 8 - 17
Träning från 18-21
Tisdag går jag i skolan 11 - 20
Jag vill inte
Idag har jag pluggat i 4 timmar
Idag bestämde jag mig för att det är slut med godis och skitmög
ser ut som en bumbibjörn, not cute

Jag vill hinna träna
Jag vill hinna ha ordning
Jag vill hinna sova ordentligt
Jag vill ha en fritid
Jag vill ha One Tree Hill säsong 6
Jag vill ha jullov
Jag vill ha Edward här, förstår du inte? 

Ge mig ett hälsosammare liv
Låt mig sluta stressa
Jag ber att skolan ska vara slut nu
Borde jag sluta klaga ? 

JA 


Gårdagen vad helt totalgalen. Det måste vi göra om. 

Dagens låt; Free Fallin - John Mayer
Dagens citat ; " Jag är 24, du är 18, vi kan knulla ändå"  Random kille igår till Nathalie, klassiskt   




Kommentarer
Postat av: mimmi

vi klarar skolan som fan OKEJ! Fattar du!



När ska vi ut och festa dåå? ;)



<3

2009-11-23 @ 22:52:37
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, klarar det gör vi..:)



NÄR DU HAR TID:)

2009-11-25 @ 17:01:29
Postat av: Nathalie

Jag vill ha hans nummer alltså

2009-11-25 @ 21:16:46
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: sofia

vems?

2009-11-25 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0