Lussebullar och kaffe

Nu sitter jag här igen, jag är så trött att jag är yr. Men jag går inte och lägger mig, nej! Det är roligare och uppdatera facebook och lyssna på musik. Dumb blonde!

Ikväll var första gången som jag och Mimmi slog ihop våra gymnaster och hade träning tillsammans. Det gick jättebra och det var jättekul. Hoppas att gymnasterna tyckte det också.

Annars har jag "pluggat" ikväll ? Eller städat rummet och ätit choklad istället. Det är konstigt hur tråkiga saker kan bli intressanta och otroligt nödvändiga när man ska plugga.

Nej , nu svimmar jag snart i sänger så jag får väl lägga mig ner och slita mig från datorn.

Dagens citat; " Nej tack, min hud känns bra idag" Henke
Dagens låt : Mmm- Laura Izibor

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: mimmi

fan va gött att vi slagit ihop våra grupper!

Längtar redan till imorgon !



puss <3

2009-11-11 @ 16:11:03
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0