Estockholmo !

Sista kvällen i Stockholm. . det är alltid lika tråkigt att åka härifrån. Men imorgon är det inte bara hemresa som gäller, när jag är hemkommen blir det att packa upp och packa igen för en weekend där alla gooa människor bor, Göteborg. Jag ska bila upp med tre frisörtjejer för ett träningsläger inför SM i frisör. Lite fest också . .

Igår var vi i Flottsbro och åkte skidor. Otroligt nice! Annars har det blivit mycket shopping och skratt med min bästa syster och helgalna Kassandra.

Jag har glömt göra min svenskuppgift.

Jag har saknat mitt piano denna vecka
Jag har saknat mina skoltjejer
Jag har saknat träningen
Jag har saknat dig
Jag har saknat min bil
.. men fan vad jag ääälskar Stockholm


Dagens låt ; Whiskey Lullaby - Brad Paisley feat. Allison Krauss
Dagens citat ; " What doesn't kill you makes you stronger"

Kommentarer
Postat av: mimmi

fan vad nice och ha dig tillbaka på träningen igen! :D låter som du haft världens mest underbara sportlov :)

2010-03-01 @ 11:29:33
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0