Winter to spring

Vädret är fint men man vet inte om det är kallt eller varmt. Idag har det varit riktigt kallt, men vi överlever väl.  Jag har precis varit ute och gått i en och en halv timme med J. Riktigt trevligt.. men lite kallt! 

Imorgon har jag studiedag och då ska jag vara på Hårstudion och hjälpa till. Roligt! Ikväll ska jag sova hos AAAAAAAAA. Wiiieee!

Förövrigt går allt skitbra nu, med allt. Den 22/4 åker halsmandlarna till helvetet och efter det kanske jag kan prata som en normal människa igen.  Och Isabelle fyller 18 idag. GRATTIS!

Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sing?
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0