Nerklubbad

Så fort jag fick syn på dig blev jag nerklubbad.

Lite halv krasslig idag. Ont i halsen, ont i huvudet, ont i öronen och sen tog jag en spruta imorse som gjorde skitont. Min lillasyster skulle också spruta sig. Jag tog min först och skrämde upp henne som fan.. mohaha! Nej, det var faktiskt synd om henne, plutti.

Efter idrotten skulle jag som vanligt tillbaka till skolan för att öva permanentrullning. Det är assvårt och de andra som är uttagna till Skåne Mästerskapen är skitduktiga på det. Jag är inte sämst men låångt ifrån bäst. Iallafall gick det inte så bra med tanke på mitt tillstånd. Hungrig , mådde dåligt och var arg. Så tillslut tog jag dockjäveln och gick hem. Har sagt till mig själv att jag ska rulla upp ett helt huvud hemma ikväll, lycka till Sofia!

På bussen hem träffade jag S och E. Lite reunion där. Skitkul att snacka om 9an. Vi kom på att det nästan inte är någon som hälsar på en nu. Dålig stil!  Vi kom även på att ett litet reunionparty inte hade suttit fel. Vi ska bara hitta ett place sen så..    På nästa buss träffade jag K och som vanligt var det väldigt trevligt.
 
Nu ska jag cykla till min kära mormor och kräva lite mat, eller där blir man matad. 

SEE YA FUCKERS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0