I might need you to hold me tonight

Jag har nog aldrig skrattat så mycket idag som vi gjorde på hantverken, sinnes! Vår klass är otrolig. Sex är alltid lika roligt att prata om och vad gör man inte för att cheer up en permanentrullning. Slutade 4 och kom med en senare buss än beräknat så jag kände att jag inte ville stressa ihjäl mig till träningen, så den uteslöts.

Nu sitter jag bara här, tänkte om jag skulle springa en runda.. men i stället proppade jag i mig 154g choklad, inte bra. Men det tar jag igen imorgon på träningen. Mohaha!

Nu ska jag nog bada och slappna av. Sen ska jag nog välja en bra film och gosa ner mig i min sköna säng!

Helgens citat: "Jag är en mogen apelsin, mogen apelsin, mogen apelsin"     - Matilda Levenborn
Dagens låt: Just hold me - Maria Mena

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahah, vår klass är riktigt rolig:D

2008-10-15 @ 19:37:56
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0