hör du mig ?

du var långt bort
men ändå nära
ett slag i magen och
allt som gjort dig till en idiot var som bortblåst på en bråkdels sekund
du såg inte mig
just nu hatar jag dig för att du finns
du förstår inte


Idag har jag inte dansat i takt med resten av världen, speciellt inte på träningen. Jag vill bara försvinna, jag vill att du ska försvinna. Egentligen vill jag att du ska komma hit och hålla om mig så som ingen annan kan. Jag förstår inte vad det är du har som ingen annan har, du rubbar hela min existens. Helvete. Fan.


Idag hade vi skrivar workshop, vilket innebar att man skulle skriva dikter. Förresten är kajsa splendid när det kommer till sådant, man kan ju säga att man ligger i lä. Jag fick ihop en iallafall:

hör du mig om jag pratar?
hör du mig om jag berättar?
hör du mig om jag skriker?

du säger att du hör
men varför måste jag berätta
igen, igen, igen

du förstår nog inte hur viktigt det är att du hör just mig

Dagens låt:  Långsamt farväl - Lisa Nilsson

SO LONG FUCKERS !


Kommentarer
Postat av: Kajsa

tack så mycket hun. du är splendid också <3

2008-10-23 @ 08:19:38
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0