Vi dansar i takt till problemen

Tjo baloo! Dagen har inte varit den mest händelserika, men natali och jag skrattade ändå.  Hann knappt hem efter skolan innan det bar av till träningen, som tillkänna är 150 minuter lång, dvs 2 och en halv timme.  Mjölksyra i intervaller i en timme, HJÄÄLP!

Nu sitter jag och försöker varva ner så att jag kan äta. Om jag förtär något nu så kommer det komma upp igen, samma väg. Kanske ska ta ett bad, eller ?  Eller ska jag bara duscha snabbt och sen läsa i min bok som jag har i läxa? Eller så gör jag bara det som faller mig in i stunden!

Annars rullar allt på , ingen läxa och vi ska nog till THS imorgon och shoppa. Feeeeedt ! Sen blir det lite umgänge på kvällen, trevligt , trevligt.

Nej, men om man skulle gå och ta livet av sig!
 
Dagens ordspråk:
 "Bättre att dö stående än att leva på knä "      - Dolores Ibarurri
Dagens låt:  Karmarkontot - Timbuktu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0