Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

Jaha, det var så pass länge sen jag skrev att jag måste skämmas. Men nu är jag här för att uppdatera. Skolan och allt går bra. Faktum är att allt känns bättre än när jag gick i ettan, allt börjar falla på plats.  Men..

.. ibland blir saker och ting inte alltid som man väntat sig. Man ger allt man har, men går det inte så går det inte. Jag vet att jag tog rätt beslut men jag gissar att Hejdå alltid svider?  Natten mot söndag sov jag i min mammas säng, jag vågade inte vara ensam. Eller när vågar man vara det? Det är synd när saker och ting inte blir som man väntat sig.

Inatt delade jag säng med Matildas underbara hund " Sims", det kändes tryggt. En dag ska jag ha en alldeles egen hund och då ska jag vara lycklig.

Nu får Sims vara min alldeles egna hund i en vecka till, underbart. Jag har även bestämt att han ska bli min nya bästa kompis.

Idag har vi varit ute och gått, till min mormor. Där åt vi, tittade på tv och sov en liten stund. Nu sover min alldeles egna hund igen, bredvid mig. Hans andetag gör mig lugn.  Jag ska väl försöka skriva färdigt min engelsk uppgift och vara lite seriös. Imorgon blir det nog skola.

Dagens ordspråk: "What doesn't kill you makes you stronger"
Dagens låt: Almost lover- A Fine Frenzy

Nu ska jag väcka min alldeles egna hund och ta en promenad med honom !

SO LONG FUCKERS !!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2008-09-28 @ 11:10:03
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0