sju till åtta

Känslan av att ha någon vid sin sida, fysiskt, är totalt obeskrivlig. När det känns som att världens sprängs och man får ett basebollträ i magen, när ögonen gråter rakblad, då tänker jag att någon ligger bakom och håller om mig. Jag får för mig att det som gör så ont att man vill kräkas, plötsligt, dämpas avsevärt.

Jag skulle nog kunna göra vad som helt för att ligga i någons famn, att titta upp i någons ögon och för stunden tittar ett par beundrande ögon tillbaka på mig.

jag saknar dig ibland

.. vad skulle jag gjort utan er fuckers;
ikväll har D och N varit här, vi kollade på Hipp Hipp och mös i min säng. Då jag plötsligt fick för mig att jag var ashungrig, då vi hade haft kåldolmar till kvällsmat och jag åt typ ingenting. Så vi begav oss till min mormor där hon gladeligen matade oss med makaroner and so .. Nu har jag precis blivit lämnad av de två efterblivna, för ingen av dom har fått tummen ur röven och skaffat körkort än så de var tvugna att ta bussen halv 11.

Nu blire "Nights in Rodanthe" , nybäddad säng, kallt rum, varmt täcke, en kopp Earl Grey med håning och mys.
Synd att ni missde det, suckers.

Dagens citat; " to all those lost souls who have forgotten to believe in the immensity of love"
                                                                                                                           Lucas Scott
Dagens låt ; The Weepies - Somebody loved


Goodfight nuckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0