En obehaglig distans, en konstig känsla någonstans - det känns tomt..

.. eller hur ?
Den 28/12 tvåtusennio.

Helt idiotiskt vad tiden går snabbt.
Gud!

Snart. Väldigt snart. Är det 2010. Snart är det student och flytt till Stockholm.
Jag undrar om det kommer bli olidligt att flytta ifrån alla.. äsch, det är inte så långt!

Var inne på min bilddagbok, det var ages ago. Typ ett år eller två. Jag hittade ett inlägg och en bild på Majsie, stämmer det fortfarande ?

Efterlyst; Hon är liten, jättesöt. Gör alltid roliga miner. Går lite utåt med fötterna, jättecharmigt. Äter så ofta hon kan. Ibland får hon små skrattanfall, går upp i varv och det blir inget stopp. När man kollar på film med henne frågar hon alltid vad filmen handlar om, även om det så har gått 5 sekunder eller 1 timme. Ibland skakar hennes händer. Hon är rädd för vinden, när det blåser kan hon knappt andas. Hon puffar ofta i sitt hår och är man någon stans med henne får man följa med på toaletten ofta för att fixa håret. Alltid hårspray och kam till hands! Hennes pussar är obeskrivliga och när hon skrattar blir man varm.    HAR NÅGON SETT HENNE? JAG TROR JAG ÄR AV MED HENNE. NÅGOT ÄR DET SOM SAKNAS I ALLAFALL.

"Efterlyst; Hon är liten, jättesöt. Gör alltid roliga miner. Går lite utåt med fötterna, jättecharmigt. Äter så ofta hon kan. Ibland får hon små skrattanfall, går upp i varv och det blir inget stopp. När man kollar på film med henne frågar hon alltid vad filmen handlar om, även om det så har gått 5 sekunder eller 1 timme. Ibland skakar hennes händer. Hon är rädd för vinden, när det blåser kan hon knappt andas. Hon puffar ofta i sitt hår och är man någon stans med henne får man följa med på toaletten ofta för att fixa håret. Alltid hårspray och kam till hands! Hennes pussar är obeskrivliga och när hon skrattar blir man varm.

HAR NÅGON SETT HENNE? JAG TROR JAG ÄR AV MED HENNE. NÅGOT ÄR DET SOM SAKNAS I ALLAFALL."


Imorgon bär det av till stan igen. Shoppa något fint kanske !

Godnatt Theodor , tomorrow I'll be a better person!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var tider de sofia, två idioter och en cykelkorg.

2009-12-29 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0