Han är min min min

Mysig dag idag. Gick i skolan 8 till 12 sedan träffade jag Anna och fikade. Har saknat henne så det var väldigt roligt att se henne. After a while anlände hennes sambo/pojkvän/tobbe och vi bestämde oss för att strosa runt lite.
På bussen tänkte jag sova lite men kunde inte slita mig från boken. Jag vill läsa så lite som möjligt för annars tar det slut så fort, men jag kan inte låta bli. Jag behöver den dagliga dosen av mitt lyckopiller.

Idag har Bella hittat Edward igen men jag vet inte vad som kommer hända. Årh , jag vill strunta i allt och bara läsa, läsa , läsa. Mina tankar fokuserar endast på Edward hela tiden.

Han finns inte, han finns inte, han finns inte.. HJÄLP!

Måste bara varna Kajsa som nu har börjat läsa ettan; du kommer inte vilja ha tid till något annat och kom ihåg att han är min and nothing else


Nu ska jag snart jobba, mina gymnaster blir bara bättre och bättre.

Adjö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0