Jag vill inte ha något jag kan leva med, jag vill ha något som jag inte kan leva utan

Igår var det fest, big time. Förfest hos Kajsa där vi klädde på oss rollerna som Katja, Natasja, Anja och Svetlana. Galet galet.. Sedan bar det av mot Slagthuset där David Guetta skulle tillfredställa oss. Vilket han gjorde.

Mina skor hade en klack på 15 cm, hurtful. När klockan slog halv 3 hade jag ohjälpligt ont i fötterna. DAMN! Jag mötte Sebbe som också ville hem så vi följdes åt. Idag vaknade jag och ville inte röra mina fötter. Två av mina tår lämnade sin känsel på Malmö Slagthus och har räknat upp till 6 blåsor, stora blåsor. Hjälp!

Jag ska ägna min dag åt att nyktra till, sedan ska jag till Kajsa för att hämta alla mina grejor som har ockuperat hennes rum. Stackars Kajsa! Ikväll bär det av mot Poland rättare sagt Kraków med några av mitt livs viktigaste människor.

Nu ska jag förlora mig i Edwards värld en stund och försöka glömma min huvudvärk.

GE MIG VATTEN !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mådde du efter Tequilan? :)

2009-10-24 @ 19:17:15
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hyfsat bra! Men det är en djävulsdryck!

2009-10-24 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0