Moder Teresa

Just nu sitter jag och gör en typisk Sofia-grej. Jag är otroligt arg och trött och vill inte studera mera så jag sitter med otroligt hög musik i hörlurar och sjunger på "Tusen Bitar - Björn Afzelius". Pianot har lockat länge nu så jag tror att jag ska bege mig mot det, ska bara komma på en bra låt att spela. Några förslag?

Idag hade vi en lektion som var väldigt chill. Sedan var det fotografering, ni får se oss i katalogen sen.. HVFR3B
Katja , Natasja och Lena gick sen till Go Go Green och deras trevliga personal. Det är en sak som kan irritera mig något otroligt - folk som har serviceyrken men inte kan vara trevliga. Man vill bara spotta dem i huvudet, my god!
Vi åt iallafall varsin sallad, duktiga, BK ligger precis bredvid.

Hade en mysig stund i solen!

Nu ska jag make love with my piano, adios!♥


Dagens låt ; Tusen Bitar - Björn Afzelius
Dagens citat ; "Det finns mer hunger efter kärlek och uppskattning i världen än efter bröd" Moder Teresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0