redbull och köffe

Idag vaknade jag och var omänskligt trött. Tänk om jag hade varit en vampyr, då hade jag aldrig varit trött.
Jag gick upp, duschade , åt och sen sov jag en kvart till. Vaknade och körde dirr till övre. Satte mig på bussen och efter 2 minuter somnade jag igen.

Nu har jag druckit kaffe och redbull så jag hoppas att jag kan hålla mig vaken.. som sagt, man skulle varit vampyr.

Idag har jag mycket att göra och kommer förmodligen inte hinna läsa så mycket som jag hade velat, DAMN !

Aja ,får väl ägna den otroligt långa bussresan hem åt att idiot läsa. Sedan väntar 3 timmars träning, MELOVES !

Nu ska jag och Natha gå till KSHI (Kultur och Stilhistoria) och jag ska fortsätta tjata om min loverboy

EDWARD, DU GÖR MINA DAGAR ! ♥

Dagens låt ; Africa - Karl Wolf
Dagens citat ; " Nu har jag sått för 10 000 kr, my god " Anonym

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOLIFER

2009-10-12 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0