Tankar

Jag kan inte skilja på
om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på
om jag vill vara med dig
Jag kan inte skilja på
om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på
om jag vill skada dig

Men du om någon borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
Jag undrade vad som hände
vi som skrattade nyss
Nu tror du säkert att jag hoppas
på något som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav
 

Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
På varsin sida av vägen
som en främling för varann

Jag vet precis vad du känner
Fast du aldrig sagt ett ord


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0