the music is making me growing

Jävla idiot internet. Usch, min dator åker snart ut genom fönstret. Det går inte att logga in på msn, youtube fungerar inte, facebook är extremsegt och spotify spelar halva låtar. MY GOD !

Pling - Dagens i-landsproblem

Ikväll bär det av mot Mimmi, hon har fyllt 18 och det ska firas med träningstjejerna. Det blir även lite mys med Johannaknubbsäl innan vi drar dit.

Fler problem ; Vår skrivare är sönder (oteknisk låtsaspappa) och jag har ett arbete jag måste göra och till det behöver jag bilder som jag hade tänkt skriva ut på vår skrivare.

Jag borde sluta klaga
Jag borde städa mitt rum
Jag borde träna idag
Jag borde lämna min dator en stund (Oh no !)
Jag borde klä på mig då det var 1 timme sedan jag duschade
Jag borde ägna mer tid åt Edward, det var ett tag sen nu
Jag borde inte spela piano nu, men det gör jag ändå

Hejdå !

Dagens citat; "Heineken kommer väl från Norge?" Anonym
Dagens låt ; Kun for mig - Medina

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fastnat för låten ;) :D



jag och edward hade det jättetrevligt på spaet förresten. :)

2009-11-01 @ 14:44:56
Postat av: Anonym

Edward var här hos mig hela helgen, du hade nog bara en kopia!

2009-11-01 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0