Love you till the end

Idag är jag sjuk. Headache, earache och neckache. Jag vaknade vid 10 och gick ner och gjorde en kopp te och en kopp varma koppen, mums. Vandrade upp på mitt rum och satte på P.S I love you och grät floder, vilket jag alltid gör till den filmen. Jag undrar varför man söker smärta ibland. .

Efter det somnade jag igen och sov flera timmar. Nu har jag precis ätit och kollar på Perfume, riktigt konstig film , men jagtror att den är bra. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så jag får väl ta tag i det, efter det väntar ett varmt bad och en kopp te. Me loves!

Jag har en känsla för att helgen kommer bli riktigt bra!
Natha och jag kommer rocka ute på landet!
Hoppas Kajan kan hänga med!

Nu ska jag ägna mig åt filmen!

See ya later aligator !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

No "Natha", makes me sad :(

2009-09-09 @ 19:21:21
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Världens bästa storebror

VA??? JAG då FIA? När ska JAG få träffas lite med tjejerna????

2009-09-10 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0