Sommar, flytt, höst, vinter, jul

Mycket har hänt men jag orkar inte gagga. .

Flytt
Nytt rum
Skönt grönt
Stor saknad
Ensamt
Träning
Jesper
Arbetslös
Jesper
Jobb
Vänner


Det är Nyårsfest i övermorgon och jag känner mig inte alls så smal som jag vill göra. Om jag skulle varit en sötsak hade jag varit a fluffy muffin. Min siluett liknas gärna vid ett duntäcke, fluffy, men med rätt påslakan kan man gömma det mesta ? Eller?

Nu har jag bestämt mig, en diet är lösningen på the fluffyness, kommentarer/ uppföljning kommer ligga under rubriken "Från bumbibjörn till myra"


Jag tackar för året som gått och springer med ett lyckorus in i det nya, otroligt pepp på mitt jobb och mitt liv i den kungliga huvudstaden.

Ett tråkigt MEN, jag saknar er så att det svider, ungefär som att bli slottrad och sedan slängas i ett senapsbad (?)


Dagens låt; Mikrofonkåt - September (bara för att den är "pack-pepp")
Dagens citat ; " ..från mitt hjärta, som Ernst har inrett" Sara Lange


Goodnight Theodor!



Kommentarer
Postat av: linnea

Vad är slottrad?

2010-12-29 @ 23:20:41
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Felstavning, slåttrad. När man typ hugger av säden på en åker. Förr gjorde man det med en lie;)

2010-12-30 @ 08:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0