Saalbach!

Nu har jag precis kommit hem från Saalbach, galet!
Det var helt amazing, eller hur Betty Boop?
Men en vecka räckte inte till, jag vill tillbaka.
Jag vill absolut inte börja skolan.

Saalbach är/var ..
.. underbart
.. snö
.. Hinterhag
.. UnderBar
.. skidor
.. Hojmark
.. Lion Alpin
.. Kun for mig - Medina
.. Dance With Somebody - Mando Diao
.. "Ha haa"
.. Östgötska
.. Officerare
.. Öl
.. Varm choklad med rom
.. Jägerte
.. Gluwein
.. Lassolåten
.. Guider
.. klippning med en kökssaxs och borste (Kajsa och Nathalie, döda mig inte)
.. otroligt mycket muffins

Jag hade turen med mig, jag trillade mest av alla men skadade aldrig mig. Oskar hade otur som bröt nyckelbenet, bad luck!

När alla alkohol gick ur kroppen fick jag en släng av en grav förkylning. Det blir alltså ingen skola imorgon, saknar mina tjejer så det är lite tråkigt. Vi ses snart !

Dagens låt ; Try sleep with a broken heart - Alicia Keys
Dagens citat ; "Pappas knapp"  Henrik Schyffert

Even if you are a million miles away
I could still feel you in my bed
Near me, touch me, feel me
And even at the bottom of the sea
I could still hear it inside my head
Telling me, touch me, feel me

So tonight, I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold on to the times that we had
Tonight, I’m gonna find a way to make it without you

Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well you could try sleeping in my bed
You are the clown, you made my body feel heaven bound
Why don’t you hold me, need me
So tonight, I’m gonna find a way to make it without you


Ikväll ska jag packa upp snabbt, duscha, äta, bädda ner mig i min säng och gå under med min förkylning..
.. men innan jag gör något ska jag ägna lite tid åt mitt piano som jag saknat så. Vi ska lära oss spela "Try sleep with a broken heart"

Tack för allt, tack för mig !


Kommentarer
Postat av: Nathalie

NOOOOOOOO! Men bara för att du saknar oss och skrev ut Try sleeping with a broken heart kan jag förlåta dig, krya på dig snäckan! <3

2010-01-10 @ 18:43:05
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack ! Saknar eeeer! <3

2010-01-10 @ 19:25:00
Postat av: Kajsa

håller med nathalie!! jag gillar din kreativitet med saxen! haha, BLI FRISK SÅ VI FÅR TRÄFFA DIG! <3

2010-01-10 @ 19:44:46
Postat av: mimmi

sååå avundsjuk på dig! Hoppas du haft det skit bra, vi ses snartm saknar dig som fan <33



Vill inte heller börja skolan, skolångest har jag nu!!!! och ångest för en annan sak också .. damn mycket ångest nu!!!



<3

2010-01-10 @ 23:08:10
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0