she's nothing like a girl you've ever seen before

Den här dagen har varit en sån dag då man älskar att leva. Min klass är helt underbar, vi har alltid skitroligt ihop. Jag fick reda på att vecka 9 kommer jag sväva på moln, typ. Var också på terminens första träning, jag tror att vi har den bästa sammanhållningen och de goaste medlemmarna av alla föreningar i Sverige. Tack för att alla människor som finns omkring mig är så jävla underbara!


Jag har lite citat att leverera 

" Ha det nu så bra med alla jävla barnen"
                                          Lotte Fana efter några glas vin och en hejdundrande kväll

" Alltså folk som typ har 'innåt' bröstvårtor när de fryser, ser de ut som våra när våra är slaka då?"
                                          Nathalie K Jovanovic i en konversation om bröst

" Nu är det hårddiet och extremträning. Jag känner mig som ett duntäcke. Fluffigt, varmt, tungt. Fast med ett snyggt påslakan kan man dölja allt"
                                          Sofia Eriksson herself, om all julmat och att det räcker nu

" När jag ser mat blir jag som en bumbibjörn som är påväg att få bumbisaft"
                                          Sofia Eriksson herself, om att man inte kan låta mat vara



Tonight, I hope I'll find a way to make it without you!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

reeetaaard :)

2010-01-20 @ 13:46:17
Postat av: mimmi

hahaha! :) så jävla full i huvudet! Dina förklaringar är bäst och de mest roande i världen !



<3

2010-01-21 @ 14:32:16
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0