Jeg håber du er ensom

Helgalen dag idag, fy fan vad vi är bra. Malmös studenter är riktigt härliga. Kärlek till er!
Tråkigt med tråkmånsar, men vad ska man göra. Firandet är en process, ni har missat mycket!




Hör du min sång till dig
Vill du sjunga i natten tills vi stupar av fulländning
Vi behöver lära låten om oss
och sjunga den i rätt tonart
Vi behöver dansa i rätt takt
för att förstå

Någonstans i mitten tappar jag dig
du sjunger ju fel
fel tonart, fel takt
Jag behöver dig i min sång
Sången om oss


Dagens låt ; Studentsången
Dagens citat ; " Åh, jag har varit av med dig jättelänge, du förstår inte"   En halvt snyftande Nathalie när jag hade varit borta i 5 minuter


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

muhahahaha

2010-06-22 @ 18:28:47
Postat av: Saga

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 16:44:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0