Münchenbryggeriet

"Välkommen! Har du den här biljetten med streckkod?" ( Visar gärna med händerna hur en biljett ser ut)
"Nu ska vi se, du har fått fel  biljett, då ska du få stå i den här kön" (Pekar med hela kroppen och ler)
"Välkommen, det finns kaffe och macka här inne" (LEEEEEE)

Så gör jag ca 400 ggr varje konferens. Tillslut säger jag det så fort att det låter som mklfsgjergvnspd stjewsfngdf - och deltagarna kollar på mig som att jag var dum i huvudet.

Idag är vi på Münchenbryggeriet och har en grundsärskolekonferens, en liten på 175 pers. Inte nog med att min klocka var ställd på 05.20 imorse, när jag kom ut hade en ny istid börjat. Om jag inte haft min "katt" hade jag nog avlidit. Jag övergav tillochmed min take-away kaffe för att mina händer höll på att frysa sönder.

Jag lider av träningsvärk big time idag och funderar på att ta träningen imorgonbitti istället innan jag åker till Helsingborg.

Ihelgen kommer Johannabästavän/syster och MammaMubäst för att gå på musikal, äta gott och bo på hotell med mig. Fancy !!


Om en halvtimme är det lunch sen ska jag sitta på scen och ta hand om smsfrågor. Pepp pepp!


Dagens låt:  Daughters - John Mayer







Kommentarer
Postat av: Nathaloe

du kan få min gamla kisekatt om du vill, den ligger ändå bara och väntar på att få värma någon :)

2011-02-21 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0